dijous, 21 de maig del 2020

DIJOUS, 21 DE MAIG


Bon dia!
Continuem setmana amb molt bon oratge i amb ganes de piscina, ja queda menys.
Anem a la faena.

De Valencià fareu la pàgina 57 del quadernet, on haureu d'escriure un conte.
Sí, ja sé que a molts els falta lloc, aleshores agarreu un foli, continueu la història i, per a que no se vos extravie, el pegueu al marge de la pàgina, tal i com ja hem fet algunes vegades a classe.
Després d'escriure'l haureu de contestar quatre preguentes. Vos aconselle que les llegiu abans de començar, aixina conforme aneu escrivint, anireu donant resposta i vos resultaran més fàcils.

Continuarem amb Matemàtiques.
Hui fareu una fitxa interactiva amb tres problemes senzills. Però després de llegir l'enunciat de cada problema haureu d'elegir la pregunta que se li pot fer, atenent a les dades que ens han donat.
Per exemple si jo dic, el meu germà té 43 anys i jo un menys, puc preguntar quants anys té la meua germana? No, perquè eixa dada no l'hem donada. El que podria preguntar és, quants anys tinc jo? o, quants anys tenim entre els dos?
Doncs una coseta així és el que heu de fer. Així que a pensar.
Per a la classe de demà vull que tingau a punt el llibre 3.3 de Mate i el quadernet.
Passeu molt bon dia.



Elige la pregunta adecuada