dilluns, 20 d’abril del 2020

DIMARTS, 21 D'ABRIL


Hola carinyets, ja estem altra volta per ací.
Com han anat estos dies de descans?
Espere que hajau disfrutat de la companyia.
Sí, ja ho sé, teniu moltes ganes de poder eixir i jugar amb els amiguets i amiguetes, però només és qüestió de paciència.
Sou súper valents i valentes, esteu aguantant molt bé.
i què anem a fer hui?
Doncs escriure sobre les vacances, però anem a fer-ho d'una manera molt diferent, vos explique.
He tingut temps per a seguir buscant apps i ferramentes digitals que ens ajuden a que tot açò siga més entretingut.
En la següent activitat teniu unes "instruccions" que heu de seguir per a redactar.
A més, jo vos explique una altra cosa. Cal que punxeu sobre la imatge, vos porta a una altra pàgina on està esta fitxa. Podeu escriure amb el teclat en cadascuna de les caselles. Aneu escrivint i, quan acabeu, doneu a TERMINADO. Aleshores vos ix un missatge, per a que m'envieu a mi la resposta. Vos demana el vostre nom, l'assignatura, que és valencià, el curs i el meu correu, que vos el passe pel wathsapp, perquè esta pàgina és pública.
Aleshores, m'arriba la vostra resposta i ho puc corregir.
I per a hui res més, perquè aprendre a usar l'app i escriure amb el teclat, ja és suficient feina.
I si algú no pot fer-ho digital, que ho escriga en un foli, passant per tots els apartats i que m'envie una foto del que ha fet.
Disfruteu molt del primer dia! Ens vegem demà, dimecres, a les 11:00h. per videoconferència.
Besets, Marisa.








































Expressió escrita. vacances de pasqua